dissabte, 13 de febrer del 2010

I aquest cap de setmana: coca de forner

Al fer el pa del cap de setmana hem reservat una mica de massa per fer una coca de pinyons o forner (la de llardons ja l’ha farem l’any vinent)
Recepta:
Massa del pa
Anís mòlt
Sucre
Pinyons.
Una part de la massa, en lloc de donar-li forma de baguette o panet, l’hem estirat i aixafat amb els dits.
Un cop barrejat el sucre amb l’anís molt, l’hem escampat per sobre la massa junt amb els pinyons.
Després de 20 minuts al forn, aquest és el resultat.


7 comentaris:

  1. Oooooooh!quina pinta té aquesta coca!no la voleu tornar a fer?...hem d'intercanviar TAST...A veure si per fi començo a posar fil a l'agulla i faig el meu blog; així salivem junts davant la pantalla, eh? A REVEURE MACOS! MERCÈ'S I FAMILY.

    ResponElimina
  2. Acabo de veure en un blog que parlaven d'un en concret dedicat també al pa: PANIS NOSTRUM us ho dic per si us interessa!.Moltíssimes gràcies per entrar al meu blog, us he deixat comentari, ara ja estem enganxats...

    ResponElimina
  3. Benvolguts Ferré:
    Hola Mercè!
    Us deixo aquest comentari per fer-vos saber que us hem afegit a la secció del nostre bloc, que es diu Olleta de verdures, on recollim els blocs de cuina escrits en català. Es diu Gastrosfera.cat. Si no et fa gràcia ser-hi, ens ho dius si us plau. No ens agrada tener-hi gent a disgust! ;-)

    Per cert, m'encanta el vostre bloc! Jo sóc fill de forners i veure la gent interessada en menjar bon pa em fa molta festa!

    Salut i anims amb el bloc!

    ResponElimina
  4. Aquesta coca de ferrer em sembla que té molt bona pinta :-)

    ResponElimina
  5. Hola macos!com tenim l'Aina?...a veure, clicant i encara no sé com he anat a parar a un blog força curiós on bàsicament fan pa.Es diu EN ROC A LA CUINA.Si no el troveu ja us passaré la direcció concreta.Gràcies i a reveure!mercè.

    ResponElimina
  6. http://etsuntrosdepa.blogspot.com/search/label/Pa Ei amics,vaig descobrint blogs on fan pa i us els passo...vosaltres mateixos!.No és per res, però...ja estic desitjant que feu alguna coca,pa,delicatessen ensucrada...animeu-vos!A REVEURE!MERCÈ.

    ResponElimina